VVN afdeling Beverwijk/Wijk aan Zee en Heemskerk

OPFRISCURSUS VERKEERSREGELS

Doe mee met de opfriscursus verkeersregels in Beverwijk of Heemskerk

Bent u inwoner van de gemeente Beverwijk/Wijk aan Zee of inwoner van Heemskerk en wilt u als ervaren verkeersdeelnemer graag nog eens worden bijgespijkerd over de laatste verkeersregels? Grijp dan uw kans!

De afdeling Beverwijk/Heemskerk van Veilig Verkeer Nederland organiseert onder leiding van een adviseur verkeersonderwijs de opfriscursus verkeersregels.
Voor de inwoners van Beverwijk en Wijk aan Zee wordt de cursus gehouden op woensdag 23 oktober 2019 in het gemeentehuis van Beverwijk van 09:00 uur tot 12:00 uur (in de raadzaal).
Hieraan zijn geen kosten verbonden.
Voor de inwoners van Heemskerk wordt de cursus gehouden op vrijdag 25 oktober 2019 in het gemeentehuis van Heemskerk van 09:00 uur tot 12:00 uur (in de raadzaal).
Hieraan zijn geen kosten verbonden.
Meldt u aan voor deze opfriscursus die bedoeld is voor verkeersdeelnemers van 50 jaar en ouder.

Waarom een opfriscursus?
Verkeersregels veranderen, telkens een klein beetje: nieuwe verkeersborden, snelheden, rotondes,  belijning, voorrangsregels enz. Het maakt niet uit of u auto rijdt of per fiets of scootmobiel aan het verkeer deelneemt. Wist u dat 40% van de verkeersregels in de afgelopen vijftien jaar is aangepast? Het is voor iedere verkeersdeelnemer daarom belangrijk om de veranderingen in de verkeersregels bij te houden.
Wilt u weten of de cursus wat voor u is kijk dan op de website naar de online verkeerstest van Veilig Verkeer Nederland www.vvn.nl/opfriscursus en doe de test.
De bijeenkomst heeft een informatief karakter en er is geen examen aan verbonden.
Is dit iets voor u? Meldt u dan aan met behulp van de inschrijving hieronder.
NB er kunnen maximaal 50 deelnemers per locatie worden geplaatst.

Stuur voor 10 oktober a.s. onderstaand inschrijfformulier in.
U doet dit eenvoudig door uw gegevens op het inschrijfformulier in te vullen en op de knop "verzenden" te klikken.
U ontvangt een bevestiging van uw inschrijving en voor aanvang van de cursusdag een uitnodiging per e-mail.

.