VVN afdeling Beverwijk/Wijk aan Zee en Heemskerk

OPFRISCURSUS VERKEERSREGELS

Doe mee met de opfriscursus verkeersregels in Beverwijk of Heemskerk

Bent u inwoner van de gemeente Beverwijk/Wijk aan Zee of inwoner van Heemskerk en wilt u als ervaren verkeersdeelnemer graag nog eens worden bijgespijkerd over de laatste verkeersregels? Grijp dan uw kans!

Dit jaar zijn de cursusdagen helaas al weer voorbij. We hebben dit jaar de cursus voor het eerst verdeeld over twee dagen waarvan een dag werd georganiseerd in de raadzaal van Gemeente Beverwijk en een dag in de raadzaal van Gemeente Heemskerk.

Het waren twee overweldigend geslaagde dagen en motiveren ons weer om ook volgend jaar weer opfriscursusdagen te organiseren.

Waarom een opfriscursus?
Verkeersregels veranderen, telkens een klein beetje: nieuwe verkeersborden, snelheden, rotondes,  belijning, voorrangsregels enz. Het maakt niet uit of u auto rijdt of per fiets of scootmobiel aan het verkeer deelneemt. Wist u dat 40% van de verkeersregels in de afgelopen vijftien jaar is aangepast? Het is voor iedere verkeersdeelnemer daarom belangrijk om de veranderingen in de verkeersregels bij te houden.
Wilt u weten of de cursus wat voor u is kijk dan op de website naar de online verkeerstest van Veilig Verkeer Nederland www.vvn.nl/opfriscursus en doe de test.
De bijeenkomst heeft een informatief karakter en er is geen examen aan verbonden.
Is dit iets voor u? Meldt u dan aan met behulp van de inschrijving hieronder.
NB er kunnen maximaal 50 deelnemers per locatie worden geplaatst.

Stuur voor 10 oktober a.s. onderstaand inschrijfformulier in.
U doet dit eenvoudig door uw gegevens op het inschrijfformulier in te vullen en op de knop "verzenden" te klikken.
U ontvangt een bevestiging van uw inschrijving en voor aanvang van de cursusdag een uitnodiging per e-mail.

.