VVN Opfriscursus SCOOTMOBIEL

De scootmobiel is een uitkomst voor veel mensen. Maar rijden met een scootmobiel in het soms drukke verkeer is zo makkelijk nog niet. Volg onze cursus om veilig te leren omgaan met je scootmobiel.

Met een scootmobiel kun je gaan en staan waar je wilt. Deze is bedoeld voor mensen die minder mobiel zijn. Helaas wordt de scootmobiel niet door iedereen optimaal benut. Vaak is de eigenaar enigszins onzeker in het verkeer of durft er niet overal mee naar toe. Voor deze mensen is er de scootmobielcursus.

De cursus (training) is voor zowel beginnende als ervaren scootmobielgebruikers en bestaat uit een theoretisch en een praktisch deel.In een theorieles worden de verkeersregels behandeld en praktische tips gegeven.Tevens wordt onder begeleiding geoefend met het manoeuvreren in moeilijke situaties.

Deelnemers ontvangen het naslagwerk ‘Scootmobiel: alle verkeersregels op een rij’.

Voor wie: ouderen in het bezit van een scootmobiel

Datum: maandag 14 oktober 2024

De cursus wordt gegeven in het gemeentehuis van Beverwijk en in de naaste omgeving buiten en duurt van 09.30 uur tot 12.00 uur.

Deelname is gratis !!

Inschrijven

Is dit iets voor u? Inschrijven voor deelname kan voor 7 oktober 2024 via de website www.vvn-afd-beverwijk-heemskerk.nl Via de balk Aanmelden Opfiscursus kunt u het inschrijfformulier invullen en opsturen.

Of click HIER om u aan te melden.

U ontvangt een bevestiging van de inschrijving en voor aanvang van de cursusdag een uitnodiging.

Legenda