VVN afdeling Beverwijk/Wijk aan Zee en Heemskerk

OPFRISCURSUS

Doe mee met de opfriscursus verkeersregels in Beverwijk

Bent u inwoner van de gemeente Beverwijk, Heemskerk of Wijk aan Zee en wilt u als ervaren verkeers-deelnemer graag nog eens worden bijgespijkerd over de laatste verkeersregels? Grijp dan uw kans! De afdeling Beverwijk/Heemskerk van Veilig Verkeer Nederland organiseert onder leiding van een adviseur verkeersonderwijs de opfriscursus verkeersregels.

De cursus wordt gehouden op woensdag 24 oktober 2018 op het Gemeentehuis van Beverwijk aan het stationsplein 48 van 09:00 uur tot 12:00 uur (in de raadzaal), hier zijn geen kosten aan verbonden. Meldt u aan voor deze opfriscursus die bedoeld is voor verkeersdeelnemers van 50 jaar en ouder.

Waarom een opfriscursus?
Verkeersregels veranderen, telkens een klein beetje: nieuwe verkeersborden, snelheden, rotondes,  belijning, voorrangsregels enz. Het maakt niet uit of u auto rijdt of per fiets of scootmobiel aan het verkeer deelneemt. Wist u dat 40% van de verkeersregels in de afgelopen vijftien jaar is aangepast? Het is voor iedere verkeersdeelnemer daarom belangrijk om de veranderingen in de verkeersregels bij te houden. Wilt u weten of de cursus wat voor u is kijk dan op de website naar de online verkeerstest van Veilig Verkeer Nederland www.vvn.nl/opfriscursus en doe de test.

De bijeenkomst heeft een informatief karakter en er is geen examen aan verbonden. Is dit iets voor u? Meldt u dan aan met behulp van de inschrijving hieronder. Er kunnen maximaal 50 deelnemers worden geplaatst.

Parkeergelegenheid tegenover het stadhuis (betaald parkeren) of achter het busstation (achterkant stadhuis) over het spoor (gratis). Komt u met de fiets dan kunt u deze gratis parkeren in de fietskelder op het stationsplein.

Stuur voor 10 oktober a.s. dit inschrijfformulier in.

U doet dit eenvoudig door uw gegevens in het inschrijfformulier in te vullen en op de knop "verzenden" te klikken.

U ontvangt een bevestiging van de inschrijving en voor aanvang van de  cursusdag een uitnodiging.

.